Platforma nc+ rusza z nowymi pakietami usług we współpracy z Play

Nc+ mocniej stawia na triple play i umożliwi pakietowanie nc+ go z Internetem w ramach nowej usługi Unlimited TV.

Publikacja: 31.08.2016 17:00

Platforma nc+ rusza z nowymi pakietami usług we współpracy z Play

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz

Nc+ zrealizowało swoje zapowiedzi z wywiadu, jakiego udzieliła nam przed wakacjami . Manuel Rougeron, prezes platformy,  mówił wtedy: „Będziemy wtedy w ramach usługi nc+ Internet bazującej na sieci Play, łączyć ofertę dostępu do szerokopasmowego mobilnego Internetu z unikalną ofertą premium TV od nc+, co jest szczególnie ważne w kontekście korzystania z usługi nc+ go. Jednocześnie utrzymujemy strategiczne partnerstwo z Orange, dzięki czemu połączymy w ofercie zarówno dostęp do sieci mobilnej, jak i stacjonarnego Internetu".

5 września nc+ rusza z nową ofertą triple play. To, co się zmieni, to obecność nowej usługi  Unlimited TV, która (po wykupieniu najdroższej jej opcji)  umożliwia oglądanie telewizji przez aplikację nc+ Go lub przez stronę ncplusgo.pl bez zużywania limitu transferu danych. Pakiety nc+ Internet są tworzone we współpracy z operatorem Play i istnieją w trzech wersjach: 10 GB, 35 GB i 100 GB (w tej ostatniej opcji w ramach opcji Unlimited TV klient dostanie możliwość korzystania z nc+ Go bez limitów).

Pakiet nc+ Telefon to oferta bez limitu obejmująca  SMS-y i połączenia do wszystkich sieci  oraz na numery stacjonarne 9interent można sobie dokupić opcjonalnie).

Nc+ nie podaje, na ilu klientów nowych pakietów liczy, Manuel Rougeron mówi, że ich liczba ma wzrosnąć dzięki nowym usługom „znacząco". Jak podał koncern Vivendi w raporcie finansowym za II kw. tego roku, liczba abonentów nc+ na koniec pierwszego półrocza spadła rok do roku, ale tylko o 14 tys. i wynosiła 2,1 mln. Zdaniem Rougerona na koniec tego roku abonentów nc+ może być nawet nieznacznie więcej niż rok wcześniej.

Pomimo uruchomienia nowych pakietów triple play we współpracy z Playem nc+ utrzymuje współpracę przy wspólnych ofertach z Orange Polska. Pytany o to czy ofert Orange-nc+ i Play-nc+ nie będą się wzajemnie kanibalizować, Jacek Balicki, szef marketingu nc+ odpowiada: - Wychodzimy z założenia, że sprzedawcy w naszych punktach będą po prostu dobierać każdemu ofertę najbardziej odpowiednią do jego potrzeb – mówi.

Ofertę promować będzie kampania reklamowa z udziałem Krzysztofa Stelmaszyka, Rafała Cieszyńskego oraz... kozy.

Media
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję
Media
Znów gorąco wokół TVN. Nowe informacje o inwestorach