Polski rynek wreszcie gotowy na „Vogue”

Należąca do Katarzyny Kulczyk spółka Visteria będzie wydawać w Polsce luksusowy magazyn „Vogue" – potwierdziło amerykańskie wydawnictwo Conde Nast.

Publikacja: 21.06.2017 20:22

Katarzyna Kulczyk, właścicielka firmy Visteria

Katarzyna Kulczyk, właścicielka firmy Visteria

Foto: materiały prasowe

Magazyn będzie miesięcznikiem i trafi na rynek wiosną przyszłego roku jako 23. lokalna edycja „Vogue" na świecie. – Polska to świetnie rozwijający się rynek wschodniej Europy, na którym rośnie apetyt na dobra luksusowe. To środowisko sprzyjające „Vogue" – skomentował Jonathan Newhouse, szef Conde Nast International.

Także eksperci z domów mediowych przyznają, że pomimo spadków nakładów na reklamę w magazynach, pismo z wysokiej półki ma na rynku szansę. – Ogólna tendencja spadku sprzedaży magazynów nie do końca znajduje przełożenie na odbiorców tytułów ekskluzywnych, wśród których czytelnictwo prasy jest na wyższym poziomie – mówiła „Rz" Alicja Włodarczyk, menedżer ds. komunikacji w agencji mediowej Starcom.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję
Media
Znów gorąco wokół TVN. Nowe informacje o inwestorach