Aktualizacja: 26.04.2025 05:15 Publikacja: 02.08.2024 04:30
Donald Tang, prezes koncernu Shein
Foto: Reuters
Otrzymaliśmy bardzo pozytywne opinie od naszych polskich klientów, co jest dla nas niezwykle satysfakcjonujące. Nasza działalność na terenie Polski rozwija się w bardzo dynamiczny sposób, co pokazuje, że nasze produkty trafiają i są konkurencyjne dla tutejszych konsumentów, co nas w oczywisty sposób bardzo cieszy. Jeśli chodzi o sklepy pop-up, to są one integralną częścią naszej globalnej strategii, w której chcemy, aby nasi konsumenci mogli poczuć i dotknąć naszych produktów offline. Robimy to już od jakiegoś czasu i jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy realizować ten projekt również w Polsce. Ponadto, Polska to dla nas ważny rynek, na którym widzimy duży potencjał wzrostu. Planujemy dalsze inwestycje w marketing i logistykę, aby jeszcze bardziej wzmocnić naszą obecność i zbudować grupę lojalnych klientów.
W kwietniu ponownie urosły obawy Polaków o przyszłość. Przewidywania co do sytuacji ekonomicznej kraju na najbli...
Chiny oświadczyły, że nie prowadzą żadnych rozmów z USA na temat ceł, mimo że Biały Dom w tym tygodniu sugerował...
Choć dwie największe sieci handlowe od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, to już tylk...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że dojdzie do złagodzenia wojny handlowej z Chinami. Cła na chińskie pr...
Niespełna połowa dużych firm przetwórstwa przemysłowego zastanawia się, czy zmienić kraje, z których otrzymuje p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas