Skuteczny bojkot Bud Light. Marka traci pierwsze miejsce w USA

Bojkot piwa z powodu zaangażowania do jego promocji transseksualnej influencerki Dylan Mulvaney odbił się mocno na wynikach sprzedaży.

Publikacja: 14.06.2023 14:12

Skuteczny bojkot Bud Light. Marka traci pierwsze miejsce w USA

Foto: AFP

Promocja piwa Bud Light przy pomocy Dylan Mulvaney, transekssualnej aktorki, komiczki i influencerki zakończyła się zdecydowanie nie tak, jak zamierzał producent. Po tym, jak Mulvaney opublikowała na Instagramie zdjęcie spersonalizowanej puszki wysłanej jej przez producenta nastąpiła mocna reakcja konserwatywnych środowisk, która doprowadziła do tego, że prawicowi influencerzy umieszczali klipy, na których strzelają do puszek Bud Light. Na domiar złego dochodziły też sygnały, że barmani odmawiają sprzedaży tej marki piwa, a niekiedy dochodzić też miało do niszczenia wystaw sklepowych.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Handel
CCC zrobi emisję akcji. Brzoska i Solorz sprzedadzą akcje Modivo
Handel
Marcin Bójko z LPP: Myślę, że odbudowaliśmy zaufanie inwestorów
Handel
Pierwszy sklep, gdzie za wejście trzeba zapłacić
Handel
Polskie marki wygrywają z zagraniczną konkurencją
Handel
UE proponuje USA pokój. I szykuje się na wojnę
Materiał Promocyjny
Raportowanie zrównoważonego rozwoju - CSRD/ESRS w praktyce