Coraz rozważniej robimy zakupy online

Już 40 proc. Polaków kupujących online to tzw. smart shopperzy. Porównują ceny, czekają na dogodny moment na zakup, szukają promocji. Ten trend przybiera na sile.

Publikacja: 01.06.2023 03:00

Coraz rozważniej robimy zakupy online

Foto: Adobe Stock

Polacy kupujący online coraz rozważniej podchodzą do zakupów – wynika z najnowszego raportu „Customer Journey 2023. Poszukiwanie i zakup produktów online”, przygotowanego przez agencję badawczą Minds & Roses przy współpracy z Allegro.

Już co trzecia osoba podczas zakupów w internecie poszukuje równowagi między odpowiednią jakością a atrakcyjną ceną, porównuje oferty w różnych miejscach i jest w stanie świadomie wybrać moment zakupu produktu. Między innymi takie działania wpisują się w koncepcję smart shoppingu. Są też odpowiedzią na wysoką inflację.

Pozostało 86% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Amazon rusza do ostrej walki z Aliexpress i Temu. Uruchamia nową platformę
Handel
Worldbox, czyli założyciel CCC ma nowy plan. „Podpiszę glejt na 5 lat”
Handel
Cła Donalda Trumpa. Jeszcze ich nie ma, ale firmy reagują
Handel
Światu grożą wyższe stawki celne w handlu z USA. Zwłaszcza Chinom
Materiał Promocyjny
Fotowoltaika naturalnym partnerem auta elektrycznego
Handel
Czy 11 listopada sklepy są otwarte? Gdzie zrobić zakupy w Święto Niepodległości?
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje