Wymuszone oszczędzanie nie sprzyja platformom internetowym. Ostra walka o klienta

28 proc. Polaków już przyznaje, że z powodu inflacji kupuje online mniej niż kiedyś, 34 proc. ma już plany takich cięć. Także w sieci walka o klienta będzie się zaostrzać, siły do niej zbiera Allegro.

Publikacja: 30.09.2022 03:00

Wymuszone oszczędzanie nie sprzyja platformom internetowym. Ostra walka o klienta

Foto: Adobe Stock

Sprzedawcy internetowi mają teoretycznie przewagę cenową nad stacjonarnymi sklepami. Te drugie jednak teraz odpaliły najmocniejsze działa w bitwie o portfele oszczędzających konsumentów, czyli urządzają promocje.

W sytuacji, gdy wiele gospodarstw domowych – z powodu rosnących rachunków za prąd czy ogrzewanie, ale również podstawowe produkty spożywcze – ma coraz mniejszy budżet na inne wydatki, sprzedawcy muszą się liczyć z poważnymi ograniczeniami wydatków konsumpcyjnych.

Pozostało 89% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd