Sprzedaż w sieci kuleje. Ale ma być lepiej

Spada udział e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce. W cenach bieżących w czerwcu wyniósł on 8,6 proc. wobec 8,9 proc. miesiąc wcześniej. W branży widzą problem, ale liczą na poprawę w II połowie roku.

Publikacja: 22.07.2022 00:03

Sprzedaż w sieci kuleje. Ale ma być lepiej

Foto: Adobe Stock

Najnowsze dane GUS wskazują, że e-handel ma za sobą trudną połowę br. Rynek, który przeżywał spektakularne wzrosty w okresie dwóch lat pandemii, w br. kolejny miesiąc notuje spowolnienie – w czerwcu (w porównaniu z majem) nastąpił spadek wartości sprzedaży detalicznej przez internet aż o 3,2 proc. Najmocniej odczuły to firmy zaklasyfikowane przez GUS do grup: „tekstylia, odzież, obuwie” (spadek z 22,3 do 21,7 proc.) oraz „meble, RTV, AGD” (z 16,7 do 16,4 proc.).

Pozostało jeszcze 88% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Handel
Oszukani na zakupach w internecie. To wciąż plaga w Polsce
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Handel
Ceny rosną, więc najlepiej przyciągnąć uwagę klientów rabatami
Handel
Niedziela 26 stycznia 2025: Czy będzie handlowa?
Handel
Niemiecka marka pochwaliła się świetnymi wynikami… po czym ogłosiła duże zwolnienia
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Handel
Pożegnanie z kolejnymi znanymi markami odzieżowymi
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku