Orlen rabatem na paliwo ograł rywali

Obniżenie ceny o 30 groszy na litrze spowodowało, że firma utrzymała wysoki poziom wizyt klientów. W konkurencyjnych stacjach spadek przekroczył 7 procent.

Publikacja: 21.07.2022 07:00

Orlen rabatem na paliwo ograł rywali

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

Na przełomie czerwca oraz lipca ruch klientów na stacjach Orlenu spadł jedynie 0,2 proc., podczas gdy pozostali gracze na rynku ponieśli stratę na poziomie nieco ponad 7 proc. - wynika z obserwacji zachowań 347,5 tys. konsumentów, którzy odwiedzili łącznie ponad 4,5 tys. stacji paliw w Polsce. Badanie przygotowały firma technologiczna Proxi.cloud i platforma analityczno-badawcza UCE Research.

– Akcja największej sieci stacji paliw w Polsce przyniosła jej wymierne korzyści w postaci zwiększonego ruchu względem konkurencji. Dlatego wniosek o pozytywnym wpływie promocji na wizyty na Orlenie jest jak najbardziej słuszny – mówi Adam Grochowski, jeden ze współautorów badania z Proxi.cloud.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Deeskalacja wojny celnej między USA a Chinami. Pekin rozważa ofertę Białego Domu
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne