Biedronka wprowadza własną tarczę. Stałe ceny popularnych produktów

Największa sieć handlowa zapewnia, że do końca czerwca ceny najczęściej kupowanych produktów nie wzrosną. Jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, firma zwróci mu różnicę.

Publikacja: 12.04.2022 13:57

Biedronka wprowadza własną tarczę. Stałe ceny popularnych produktów

Foto: Adobestock

Wzrost cen jest na rynku coraz większym problemem. Nowe badanie UCE RESEARCH, na podstawie monitoringu ponad 32 tys. cen detalicznych wskazuje, że w marcu br. w sklepach było drożej o 15,6 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Wśród 12 kategorii zdrożały dosłownie wszystkie, a najmocniej produkty tłuszczowe – o 53,8 proc. W sumie 8 segmentów wykazało dwucyfrowe wzrosty.

Reagują na to sieci handlowe, niektóre idą krok dalej jak właśnie ogłoszona akcja „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna”. Firma zapowiada, że ceny najczęściej kupowanych produktów będą najniższe na rynku. Dodatkowo zapewnia, że do końca czerwca nie wzrosną, a jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, Biedronka zwróci mu różnicę. Chodzi o gwarancje dla kilkunastu grup produktów, które są najczęściej kupowane z takich kategorii jak owoce, warzywa, świeże ryby i świeże mięso.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Handel
Nowy rower poniżej tysiąca złotych? Głównie dla dziecka
Handel
Przyszły kanclerz Niemiec: Grozi nam zalew produktów z Chin
Handel
Wielka Sobota 2025: Do której zrobimy zakupy? Godziny otwarcia Biedronki, Lidla i innych
Handel
WTO: USA niszczą swój eksport. Cła są dźwignią o niezamierzonych konsekwencjach
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Handel
Oto największy wygrany wojny Putina. Zarobił 20 mld dolarów i zagraża Unii