Biedronka wprowadza własną tarczę. Stałe ceny popularnych produktów

Największa sieć handlowa zapewnia, że do końca czerwca ceny najczęściej kupowanych produktów nie wzrosną. Jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, firma zwróci mu różnicę.

Publikacja: 12.04.2022 13:57

Biedronka wprowadza własną tarczę. Stałe ceny popularnych produktów

Foto: Adobestock

Wzrost cen jest na rynku coraz większym problemem. Nowe badanie UCE RESEARCH, na podstawie monitoringu ponad 32 tys. cen detalicznych wskazuje, że w marcu br. w sklepach było drożej o 15,6 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Wśród 12 kategorii zdrożały dosłownie wszystkie, a najmocniej produkty tłuszczowe – o 53,8 proc. W sumie 8 segmentów wykazało dwucyfrowe wzrosty.

Reagują na to sieci handlowe, niektóre idą krok dalej jak właśnie ogłoszona akcja „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna”. Firma zapowiada, że ceny najczęściej kupowanych produktów będą najniższe na rynku. Dodatkowo zapewnia, że do końca czerwca nie wzrosną, a jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, Biedronka zwróci mu różnicę. Chodzi o gwarancje dla kilkunastu grup produktów, które są najczęściej kupowane z takich kategorii jak owoce, warzywa, świeże ryby i świeże mięso.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Handel
Chińskie cła na kopaliny z USA, Google pod lupą Pekinu. Kto zyskuje, a kto traci?
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Handel
Znany polski producent zabawek ogłosił upadłość. Bo dzieci jest coraz mniej
Handel
Chiny odpowiadają USA cłami odwetowymi. Biją też w Google
Handel
Cła na Meksyk zawieszone na miesiąc. Meksyk wzmocni ochronę granicy
Handel
Rosja traci swój największy rynek eksportowy. Turcja wybiera Chiny