Internetowe wojny cenowe zaciekłe jak nigdy

Rozpiętość cen identycznego produktu może między polskimi e-sklepami sięgać kilkuset procent. Obniżanie cen to magnes na klientów, ale też prosta droga do bankructwa. Wielu detalistów oferuje towary taniej nawet od producentów.

Aktualizacja: 24.08.2016 08:03 Publikacja: 23.08.2016 20:45

Cena niemal zawsze jest w Polsce głównym kryterium wyboru na zakupach. Nie inaczej jest w e-sklepach, które dodatkowo stawiają na wyróżnienie się ofertą, skoro nie mogą przyciągnąć uwagi klienta w inny sposób.

Wojny cenowe są dziś tak zacięte, że część e-sklepów sprzedaje produkty w cenach niższych niż widniejące w katalogu producenta.

Pozostało 92% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Handel
To będą drogie święta. I musimy się do tego przyzwyczaić
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy