Aktualizacja: 24.01.2017 20:34 Publikacja: 24.01.2017 19:07
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak
Opłaty za torby foliowe Sklepy wprowadzają od kilku lat
Foto: Rzeczpospolita
W weekend Tesco poinformowało klientów e-sklepu, że od lutego kończy z pakowaniem dostaw w darmowe opakowania. – Zostały wprowadzone zmiany do regulaminu usługi. Dodany został punkt o opcji dostawy bez reklamówek oraz wprowadzeniu płatności. Koszt wszystkich reklamówek w dostawie to 50 gr, niezależnie od ich ilości – podała firma.
Kwota nie jest wysoka, ale dotychczas firmy w sieci zazwyczaj nie stosowały takich praktyk. – Otrzymywaliśmy liczne sygnały od klientów, iż chcieliby mieć możliwość zakupów bez „jednorazówek" – podobnie jak jest w przypadku sklepów stacjonarnych, gdzie możemy skorzystać choćby z własnych toreb wielokrotnego użytku – wyjaśnia Michał Sikora, rzecznik Tesco.
W najbliższą niedzielę, 27 kwietnia 2025 roku sklepy będą otwarte. To kolejna niedziela handlowa w tym miesiącu....
W kwietniu ponownie urosły obawy Polaków o przyszłość. Przewidywania co do sytuacji ekonomicznej kraju na najbli...
Chiny oświadczyły, że nie prowadzą żadnych rozmów z USA na temat ceł, mimo że Biały Dom w tym tygodniu sugerował...
Choć dwie największe sieci handlowe od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, to już tylk...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że dojdzie do złagodzenia wojny handlowej z Chinami. Cła na chińskie pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas