Paczki w Smyku. Kolejny sklep będzie jak poczta

Coraz więcej placówek handlowych poszerza działalność o obsługę nadawania i odbierania przesyłek. W ślady Żabki i Biedronki idzie teraz kolejna sieć – Smyk. Jeszcze w listopadzie z taką usługą rusza 60 sklepów tej marki. Usługę kurierską zapewni GLS we współpracy z firmą Pointpack.

Publikacja: 23.11.2021 13:03

Smyk

Smyk

Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak

Jak tłumaczą przedstawiciele sieci, wejście Smyka w segment paczkowo-kurierski to „odpowiedź na rosnące potrzeby klientów, którzy dzięki temu otrzymują możliwość decydowania gdzie i kiedy odebrać lub nadać swoje przesyłki”. Rozwiązanie to ma – zdaniem sieci – zwiększyć liczbę klientów i sprzedaż. Magdalena Samoraj, marketing manager w Smyku, zaznacza, że w najbliższej przyszłości spółka będzie analizować możliwość wprowadzenia usługi kurierskiej w nowych lokalizacjach w całej Polsce. Firma – w związku ze świadczeniem takich usług – będzie otwierać sklepy w niedziele. Wiele sieci zdecydowało się na wejście właśnie usług pocztowe, aby w ten sposób ominąć zakaz handlu.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Handel
Słodycze w ubiegłym roku zdrożały najmocniej
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Handel
Kanada jest gotowa na cła Trumpa. Premier Trudeau: To będzie dolar za dolara ceł
Handel
Protest w znanej sieci supermarketów. Chcą poprawy warunków pracy i podwyżek płac
Handel
Donald Trump na razie unika wojen handlowych. Ale ostrzega Kanadę, Meksyk i Chiny
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Handel
Chiny odwracają się od Rosji. Wymiana nie zastępuje utraconego zachodniego rynku
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego