Aktualizacja: 16.02.2025 16:11 Publikacja: 04.11.2021 13:15
Foto: Adobe Stock
Firma na podstawie swojego ostatniego raportu podaje, że podczas e-zakupów polscy konsumenci na obuwie wydają średnio miesięcznie po 201 zł, na odzież 199 zł, a na artykuły spożywcze 188 zł. To wartości zbliżone do tych sprzed roku – wówczas badani deklarowali wydatki na produkty z wymienionych kategorii odpowiednio w wysokości 228, 190 i 194 zł. W tym roku natomiast znacząco więcej wydają na sprzęt RTV/AGD: ponad 1,2 tys. zł w skali 6 miesięcy, w porównaniu do deklarowanych 915 zł w poprzedniej fali badania.
Niemiecka sieć supermarketów wywołała konsternację wśród klientów we wschodnim Londynie. Aldi wprowadził innowacyjne rozwiązanie: pobiera opłatę w wysokości 10 funtów od klientów za samo wejście do sklepu — informuje „Polish Express”.
Należąca do LPP sieć Sinsay to najczęściej wybierana przez Polaków marka odzieżowa. Wśród pięciu liderów trzy to firmy krajowe. Co dziesiąty konsument kupuje już także chińską markę Shein.
Unia Europejska gorączkowo zastanawia się, jak zareagować na groźby wojny handlowej ze strony USA. Na razie stosuje strategię kija i marchewki. I próbuje zachować jedność.
Marki luksusowe mają coraz bardziej znaczącą pozycję na rynku towarów używanych. Polacy w ten sposób najchętniej kupują produkty z logo Gucci, Louis Vuitton oraz Max Mara.
Kurs akcji CCC rośnie we wtorek nawet o prawie 14 proc. To reakcja inwestorów na najnowsze informacje z obuwniczo-odzieżowej grupy.
Czy platforma ogłoszeniowa odpowiada za treść oferty, w której ogłoszeniodawca zamieścił dane innej osoby w sposób naruszający jej prawa? Opinię w tej sprawie dla Trybunału Sprawiedliwości UE wydał rzecznik generalny Maciej Szpunar.
Branża internetowa rozpoczęła walkę o zniesienie progu 150 euro, do którego przesyłki z Chin są zwolnione z opłat celnych w UE. Polska prezydencja może w tym pomóc
W 2024 r. liczba wizyt w tego typu obiektach spadła o 3,5 proc., co pokazuje, że Polacy nadal mocno trzymali się za kieszenie i ograniczali wydatki konsumpcyjne.
70 proc. mieszkańców stolicy kupiło coś online w ostatnim czasie. Wynik jest znacznie wyższy od średniej dla całego kraju, lokującej Polskę daleko w unijnych statystykach. Podlasie zaś ma jeden z najniższych spośród badanych.
Lider sprzedaży książek i muzyki w Polsce zapowiada dalsze inwestycje. Zarówno w platformę internetową, jak i stacjonarne sklepy, których liczba w tym roku ma zbliżyć się już do 400.
Platformy handlowe mają jeszcze tylko kilka dni na przekazanie fiskusowi informacji o osobach, które sprzedały online towary za ponad 2 tys. euro.
Aż 19 proc. kupujących w sieci zostało oszukanych w 2024 r. Jeszcze więcej zetknęło się z tym problemem wśród członków rodziny lub znajomych.
Handel ubraniami systematycznie się kurczy i przechodzi do internetu. Odczuła to spółka będąca właścicielem marek Troll i Top Secret - jest likwidowana, nie dała rady walczyć z Temu czy Shein.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas