Tesco nie znika definitywnie z Polski

Choć marka ze sklepami pożegna się już za chwilę to brytyjska grupa nadal chce rozwijać w Krakowie swój dział technologiczny.

Publikacja: 28.10.2021 12:17

Tesco nie znika definitywnie z Polski

Foto: Bloomberg

Tesco Technology odpowiada za budowę platformy informatycznej, która ma na nowo zdefiniować sposób interakcji z klientami tej sieci w całej Europie. W przyszłym roku polski zespół ma się rozszerzyć o 100 pracowników. Hub technologiczny w Polsce działa od 2016 r. jako jeden z czterech na świecie obok Wielkiej Brytanii, Węgier i Indii.

- Skupiamy się na optymalnym wykorzystaniu nowoczesnych technologii dla wspierania innowacji w Tesco. Zbudowaliśmy interdyscyplinarny zespół liczący ponad 130 utalentowanych inżynierów oprogramowania, danologów, specjalistów od interfejsu użytkownika i managerów produktu, którzy wykorzystują nowoczesną technologię do rozwiązywania wyzwań jakie stawia przed nimi biznes - mówi Piotr Pracuch, szef rozwoju oprogramowania w Tesco Technology. - Z platformy, którą budujemy, korzystają dziesiątki milionów konsumentów - dodaje.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Handel
Pierwszy sklep, gdzie za wejście trzeba zapłacić
Handel
Polskie marki wygrywają z zagraniczną konkurencją
Handel
UE proponuje USA pokój. I szykuje się na wojnę
Handel
Polacy kupują Gucci i Louis Vuitton także z drugiej ręki
Handel
CCC odwołało debiut Modivo na GPW. Akcje zyskują po wstępnych wynikach kwartału