Polacy-seniorzy w cyfrowej awangardzie w Europie. Polacy 50 plus poświęcają więcej czasu na internet

Polacy w wieku 50–75 lat są aktywną w sieci grupą konsumentów, czego nie docenia wiele firm.

Aktualizacja: 28.09.2016 07:03 Publikacja: 27.09.2016 19:41

Polacy są w cyfrowej awangardzie w Europie. W naszym kraju 43 proc. osób od 50 do 75 lat deklaruje, że stale jest online. To dwukrotnie powyżej średniej w Europie – wynika z raportu L'Observatoire Cetelem 2016 „Czy srebrną gospodarkę czeka złoty wiek?" przygotowanego przez BNP Paribas Personal Finance, do którego dotarła „Rzeczpospolita". – Już nie odbiegamy znacząco od krajów Europy Zachodniej, a pod niektórymi względami jesteśmy nawet w czołówce – podkreśla Artur Gaj, dyrektor Biura Promocji Sprzedaży i Komunikacji w BGŻ BNP Paribas.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Handel
Żabka: patrzymy z optymizmem na 2025 r.
Handel
Patriotyzm konsumencki idzie w odstawkę, o zakupie decyduje cena
Handel
Długa kolejka do sprzedaży Pepco
Handel
Polacy mniej kradną w sklepach. Przynajmniej oficjalnie
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Handel
BSH przenosi dawną fabrykę Zelmera. Projekt za 600 mln zł
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego