Aktualizacja: 07.05.2025 14:04 Publikacja: 05.10.2023 03:00
Spadek tempa wzrostu cen nie zmienił znacząco ocen własnej sytuacji finansowej
Foto: Bloomberg
Wyniki 46. edycji badania Deloitte Global State of the Consumer Tracker, przeprowadzonego pod koniec sierpnia 2023 r., pokazują nieznaczną poprawę nastrojów polskich konsumentów. Chociaż obawy o dalszy wzrost cen wyraża 54 proc. ankietowanych, jest to o 4 pkt proc. mniej w porównaniu z poprzednim kwartałem.
Odsetek osób spodziewających się wzrostu cen żywności wyniósł 65 proc., podczas gdy trzy miesiące wcześniej takie obawy wyrażało o 10 pkt proc. więcej badanych. Na niemal niezmienionym poziomie pozostają przewidywania dotyczące cen prądu lub gazu (67 proc. wobec 68 proc. w maju). Coraz więcej Polaków obawia się z kolei wzrostu opłat za paliwa: 65 proc. wszystkich ankietowanych, o 5 pkt proc. więcej niż w maju.
Drony, AI, technologie kosmiczne i kwantowe – to tylko niektóre z projektów, do których popłynie co najmniej 600...
Klaus Schwab jest oskarżany o manipulowanie globalnymi raportami o konkurencyjności, wykorzystanie funduszów org...
Choć nominalnie wydatki naszych sąsiadów na obronność są największe w Europie Zachodniej, to jeśli chodzi o zdol...
Warunki handlu UE z Ukrainą zmienią się od czerwca, gdy wygasną tzw. autonomiczne środki ograniczające import ki...
6 maja Sejmowa Komisja Nadzwyczajna ds. Ochrony Zwierząt podejmie debatę nad zakazem używania wyrobów pirotechni...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas