Klienci kantoru internetowego Fritz mają kłopoty. Spółka na celowniku KNF

Klienci jednego z największych w Polsce kantoru internetowego mają problem z odzyskaniem przekazanych do przewalutowania oszczędności. Komisja Nadzoru Finansowego wezwała Fritz Group do zaprzestania zawierania nowych umów. Spółka złożyła wniosek o restrukturyzację.

Aktualizacja: 27.08.2018 17:38 Publikacja: 27.08.2018 13:54

Klienci kantoru internetowego Fritz mają kłopoty. Spółka na celowniku KNF

Foto: Adobe Stock

To miał być wielki sukces firmy, kilkumiliardowe obroty i współpraca ze znanymi sieciami handlowymi. Zamiast tego Fritz Group, której flagowym projektem jest kantor internetowy Fritz Exchange, ma spore kłopoty, a z nią rzesza klientów, która chciała zaoszczędzić na tańszym niż w tradycyjnych bankach, internetowym przewalutowaniu oszczędności.

Pierwsze rysy na wizerunku Fritz Group zaczęły pojawiać się już na przełomie czerwca i lipca. Klienci donosili, że przelewy które miała realizować firma są coraz bardziej opóźnione. Wówczas Komisja Nadzoru Finansowego – niemal rok temu przyznała Fritz Group licencję krajowej instytucji płatniczej - ostrzegła przed współpracą z kantorem ze względu na skargi klientów. Sama spółka tłumaczyła wtedy, że są to chwilowe problemy związane z działalnością systemu informatycznego.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Finanse
Firmy pożyczkowe „skradły” bankom sporo klientów. Dlaczego Polacy je wybierają?
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Finanse
Podatkowe przeciąganie liny
Finanse
W turbulentnych czasach liczą się sprawdzeni partnerzy
Finanse
Ile Polacy pożyczą w tym roku? Najnowsze prognozy BIK
Finanse
Czy umiemy się dzielić z innymi?