Co dziesiąty klient miał problemy z aplikacjami finansowymi

Już blisko 70 proc. konsumentów używa aplikacji do obsługi konta bankowego. Mimo zdarzających się awarii zdecydowana większość klientów jest zadowolona.

Aktualizacja: 23.06.2021 16:29 Publikacja: 23.06.2021 11:54

Co dziesiąty klient miał problemy z aplikacjami finansowymi

Foto: Adobe Stock

Polacy coraz rzadziej odwiedzają tradycyjne placówki bankowe i płacą gotówką. Zamiast tego wybierają aplikacje banków i innych instytucji finansowych, które pozwalają wykonywać transakcje szybko, zdalnie, o każdej porze i bez użycia gotówki.

UOKiK: aplikacje są korzystne, ale nie pod przymusem

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Finanse
Jakub Borowski, główny ekonomista Credit Agricole BP: W Unii idziemy w kierunku luzowania reguł fiskalnych
Finanse
Rosyjska kryptogiełda zablokowana. Wspólna operacja służb specjalnych USA i Unii
Finanse
Kobiety lepiej odnajdują się w codziennych finansach
Finanse
Za długi Polaków można by kupić 151 tys. mieszkań. Gdzie mieszka rekordzista?
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Finanse
Minister finansów Andrzej Domański zapowiada ulgę dla inwestorów. Będa zmiany w tzw. podatku Belki
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń