Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (nawet do -40%!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 28.11.2020 15:49 Publikacja: 28.11.2020 14:38
Foto: Bloomberg
Kijów zwrócił się do MFW z prośbą o skorzystanie z narzędzia Emergency finance - finansowania awaryjnego, gdy państwo ma poważne problemy. W budżecie kraju powstała dziura o wartości 40 mld hrywien (1,4 miliarda dolarów). Poinformował o tym Jarosław Żeleźniak, pierwszy zastępca przewodniczącego Komisji Finansów, Polityki Podatkowej i Celnej Rady Najwyższej:
„W marcu rząd zdecydował się żyć na szerokiej stopie, pozostawiając kraj bez pieniędzy. W budżecie państwa na 2020 r jest ogromna dziura - brakuje co najmniej 40 mln hrywien" - cytuje gazeta RBK. Według Żeleźniaka, władze chciały zniwelować dziurę pieniędzmi z Międzynarodowego Funduszu Walutowego, Unii Europejskiej i Banku Światowego. Żeleźniak twierdzi, że Ukrainie nikt nie da pieniędzy, a państwo nie zarobiło więcej.
26 proc. ocenia ją pozytywnie, a 28 proc. negatywnie. Tylko co piąty deklaruje, że w ostatnich trzech miesiącach...
Norweski narodowy fundusz emerytalny Statens pensjonsfond, nazywany potocznie funduszem naftowym ze względu na g...
Fundusze zdefiniowanej daty PPK w miarę swoich możliwości stabilizowały sytuację na warszawskim rynku, w czasie...
Grupa Revolut zarobiła w minionym roku 1,4 mld dolarów. Liczba klientów na świecie wzrosła o 15 mln, a w Polsce...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Jak zagraniczny kapitał może pomóc Polsce budować drogi, porty i sieci energetyczne?
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas