„Rzeczpospolita” jest patronem medialnym Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie
W tym roku ze względu na panującą sytuację epidemiologiczną wydarzenie odbyło się zdalnie. Śmiało można stwierdzić, że tegoroczna edycja była debiutem, gdyż po raz pierwszy była organizowana on-line. W ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości przez 5 dni przeprowadzono 19 prelekcji i 2 panele dyskusyjne. W sumie uczestnicy mogli wysłuchać aż 28 prelegentów i panelistów. Należy podkreślić, że wszystkie te osoby zajmują kierownicze stanowiska, takie jak: przedsiębiorcy, prezesi, dyrektorzy, menedżerowie oraz kierownicy. Przełożyło się to na ponad 20 godzin prelekcji i paneli dyskusyjnych, dzięki którym uczestnicy mogli się dowiedzieć wielu ciekawych informacji z zakresu: marketingu, sprzedaży, zarządzania, rozwijania firmy itd. Przekaz Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości dotarł do kilku tysięcy osób (samo zainteresowanie na Facebooku przekroczyło 2 tys. osób). Podczas wszystkich wydarzeń przygotowanych przez organizatorów uczestniczyło ponad 1300 osób. W trakcie sesji live uczestnicy zadali prelegentom i panelistom ponad 200 pytań. Światowy Tydzień Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie to największa studencka konferencja zorganizowana w całości on-line w Polsce. Słuchacze mogli wziąć udział w konkursach specjalnie przygotowanych przez partnerów wydarzenia.
Chciałbym serdecznie podziękować wszystkim uczestnikom, którzy tak licznie i chętnie brali udział we wszystkich wydarzeniach przygotowanych przez organizatorów – mówi koordynator wydarzenia Zachariasz Woszczek.
„Rzeczpospolita” jest patronem medialnym Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie