Materiał powstał we współpracy z Fundacją PlasticsEurope Polska
Na monitorach w autobusach, tramwajach i kolejach dojazdowych w różnych regionach Polski, m.in. we Wrocławiu, Łodzi, Białymstoku, Poznaniu oraz w aglomeracji Górnego Śląska, emitowany jest krótki animowany spot, w prosty sposób ilustrujący hasła kampanii.
Dodatek promocyjno-informacyjny
„Walczymy ze smogiem”
Problem złej jakości powietrza w Polsce, szczególnie dotkliwy w okresie jesienno-zimowym, od dłuższego czasu obecny jest w świadomości publicznej. Europejskie statystyki (patrz: raport *Air Quality in Europe 2019) wskazują, że Polska należy do krajów o najbardziej zanieczyszczonym powietrzu, ponadto znajduje się w czołówce krajów z najwyższym odsetkiem przedwczesnych śmierci spowodowanych złą jakością powietrza. Na większości terytorium Polski za zanieczyszczenie powietrza odpowiada w głównej mierze tzw. emisja z domowych palenisk i kotłowni (patrz: raport GUS „Ochrona Środowiska 2019"). Duży udział ma tu naganne zjawisko spalania odpadów w piecach, a świadomość negatywnych skutków takich praktyk wydaje się być w społeczeństwie ciągle bardzo niska mimo stałej obecności tematu smogu w mediach.