Płatności zmieniają się w szybkim tempie, rośnie także liczba miejsc, gdzie można zapłacić zbliżeniowo. Czy konsumenci widzą korzyści płynące z tego rodzaju płatności?
Jakub Kiwior: Konsumenci w Polsce są otwarci na korzystanie z płatności bezgotówkowych. Doceniają ich szybkość i prostotę, przy zachowaniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa. Nie bez znaczenia jest też infrastruktura – transakcje zbliżeniowe są akceptowane w każdym terminalu płatniczym w Polsce. Patrząc szerzej – jesteśmy otwarci na innowacje i doceniamy je. Dowodem są badania, które niedawno zrealizowała Visa. Dotyczyły one przełomowych rozwiązań, jakimi są płatności biometryczne.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Dzięki dyrektywie Women on Boards już we wszystkich krajach zwiększy się różnorodność płci we władzach. Na tej z...
Dwa dni, 44 wystąpienia, panele i dyskusje oraz ponad 700 uczestników – tak wyglądał VII Krajowy Kongres Forów S...
Na tegorocznych rekordowych targach Agrotech wspólne stoisko „Wieści Rolniczych” i „Rzeczpospolitej” stało się o...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas