Nokia zlikwiduje markę Ovi

Publikacja: 16.05.2011 15:53

Ovi

, marka pod którą fińska

Nokia

od kilku lat komunikuje swoje usługi takie jak nawigacja, mapy, sklep muzyczny i kilka innych, zniknie z rynku. Począwszy od 2012 r. usługi oferowane przez fiński koncern będą sprzedawane pod markę

Nokia Services

.

Jak zapowiedział Jerri DeVard, wiceprezes Nokii i szef marketingu firmy, unifikacja marek ma wzmocnić macierzysty znak hanslowy firmy.

Wygaszanie marki Ovi rozpocznie się w lipcu jednocześnie na wszystkich rynkach, na których działa firma. Proces potrwa do końca 2012 r. W niektórych przypadkach oznaczać on będzie odwrócenie wcześniej podjętych decyzji, tak jak w przypadku internetowego sklepu z muzyką. Początkowo nazywał się on Nokia Music Store, po czym przemianowano go na Ovi Music (w Polsce Ovi Muzyka).

Ovi

, marka pod którą fińska

Pozostało jeszcze 95% artykułu
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego