McDonald's zmienia opakowania

Nowe opakowania minimalistyczną grafiką sugerują zawartość.

Aktualizacja: 19.02.2021 14:04 Publikacja: 19.02.2021 13:47

McDonald's zmienia opakowania

Foto: materiały prasowe

Fastfoodowy gigant stopniowo zmienia opakowania swoich produktów. Nowe opakowania mają wygląd zaprojektowany przez firmę Pearlfisher. Na razie nowe opakowania pojawiły się na niektórych rynkach – z ważniejszych to Australia i Nowa Zelandia, jednak od jesieni 2020 roku mają być wprowadzane w kolejnych krajach.

Nowe grafiki są minimalistyczne – pudełko Big Maca ma obrazek przedstawiający symbolicznie sezamową bułkę, sałatę, mięso i ser, papier w który zawijany jest Egg McMuffin ma na sobie żółte koło symbolizujące żółtko, a opakowanie burgera rybnego przedstawia morskie fale. Z kolei kubek na napoje ma na sobie symboliczne kostki lodu. Zdaniem projektantów taki projekt ma być też użyteczny dla pracowników lokali sieci i ułatwić im kompletowanie zamówień.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego