Outdoor i kina odrabiają reklamowe straty

O 22 proc. urosły w tym roku przychody firm reklamy zewnętrznej. Reklamy wróciły też do kin. W poturbowanych przez Covid-19 segmentach nadal czuć niepewność.

Aktualizacja: 08.08.2021 21:27 Publikacja: 08.08.2021 21:00

Outdoor i kina odrabiają reklamowe straty

Foto: Adobe Stock

Reklama zewnętrzna (outdoor) i kinowa to dwa segmenty rynku, które należą do największych przegranych pandemicznego roku. Ich obroty spadły o blisko 40 i 80 proc. W tym roku mogą notować istotny wzrost.

Według Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej firmy outdoorowe w minionym półroczu, a szczególnie w drugim kwartale zanotowały dużo wyższe przychody (IGRZ) niż rok wcześniej. W samym drugim kwartale urosły one o 143 proc. do 113 mln zł – szacuje IGRZ. Po półroczu były o 22 proc. wyższe niż rok temu.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Ekonomia
Pracownik w centrum uwagi organizacji
Ekonomia
Korzyści dla firmy z wynajmu długoterminowego
Ekonomia
Czy sukces może uśpić czujność lidera?
Materiał Promocyjny
Porównywarka finansowa, czyli jak szybko wybrać najlepszy produkt bankowy
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Ekonomia
Świetny debiut Diagnostyki na GPW. Akcje mocno w górę