Marki własne są nie tylko wyznacznikiem trendów cenowych, stanowiąc o atrakcyjności oferty Biedronki, ale również przede wszystkim są symbolem jakości naszej sieci – mówi Jan Kołodyński, młodszy menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka.
To największa w Polsce sieć handlowa. Ma blisko trzy tysiące sklepów. W 2020 r. marki własne stanowiły w niej 40 proc. całej sprzedaży w sieci.
– Jeśli chodzi o rozpiętość oferty asortymentowej, to staramy się, aby we wszystkich kategoriach produktowych zauważalne i obecne w percepcji klientów były produkty marek własnych, pamiętając o tym, że naszą misją jest przede wszystkim demokratyzacja dostępu do wysokiej jakości żywności – mówi Jan Kołodyński.
Wśród marek własnych sieci można znaleźć artykuły spożywcze, ale też zarówno artykuły przemysłowe, chemię domową czy produkty higieny osobistej.
– Nasze marki własne często są motorem innowacji w branży retail, która wyznacza nowe kierunki zgodne z nurtem tzw. clean label – mówi przedstawiciel Biedronki.