Młodzi wolą wydawać na podróże niż na rzeczy

Pokolenie Millennium oszczędza raczej na doświadczenia niż rzeczy - Wojciech Rybak, członek zarządu Banku Millennium odpowiedzialny za rynek detaliczny

Aktualizacja: 26.11.2016 15:23 Publikacja: 26.11.2016 07:52

Młodzi wolą wydawać na podróże niż na rzeczy

Foto: materiały prasowe

Rz: Bank przeprowadził badania pokolenia Millennium, czyli urodzonych w latach 80. i 90. Co pana w wynikach tych badań zaskoczyło?

Wojciech Rybak: Zaskakujące jest podejście do oszczędzania. Pokolenie Millennium oszczędza raczej na doświadczenia niż rzeczy. Numerem jeden wśród wymienianych celów okazały się podróże. Nieco mniejsze znaczenie mają cele konsumpcyjne, takie jak mieszkanie czy samochód. Natomiast nie ma myślenia o odkładaniu na czarną godzinę czy zabezpieczenie emerytalne. A przecież początek pracy zarobkowej to najlepszy moment, żeby rozpocząć regularne oszczędzanie.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego
Ekonomia
Gminy przechodzą na OZE – nie zostań w tyle!
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Ekonomia
Pracownik w centrum uwagi organizacji
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście