Aktualizacja: 26.01.2017 06:20 Publikacja: 25.01.2017 19:26
19 zdjęć
ZobaczStatuetki Polska Marka odebrali przedstawiciele firm, do których należą najmocniejsze marki wybrane w 12 branżowych kategoriach. W tym roku w czterech z nich zmienił się lider zestawienia.
Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek
– Rozwój polskich firm i ekspansja zagraniczna jest jednym z najważniejszych filarów Strategii Odpowiedzialnego Rozwoju - napisał wicepremier Mateusz Morawiecki w liście odczytanym podczas środowej gali rankingu najcenniejszych polskich marek.
Już po raz 13. „Rzeczpospolita" przy współpracy firmy doradczej Acropolis Advisory ocenia 330 krajowych znaków towarowych pod względem ich wartości oraz siły i mocy rynkowej.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Dzięki dyrektywie Women on Boards już we wszystkich krajach zwiększy się różnorodność płci we władzach. Na tej z...
Dwa dni, 44 wystąpienia, panele i dyskusje oraz ponad 700 uczestników – tak wyglądał VII Krajowy Kongres Forów S...
Na tegorocznych rekordowych targach Agrotech wspólne stoisko „Wieści Rolniczych” i „Rzeczpospolitej” stało się o...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas