Serwisy z wideo w sieci coraz bardziej wyrafinowane

Rosną inwestycje w technologie i treści na platformach wideo w internecie.

Publikacja: 11.12.2017 21:00

Serwisy z wideo w sieci coraz bardziej wyrafinowane

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek

Według najnowszych danych Digital TV Research, udział wpływów z tzw. serwisów OTT (wideo w sieci, od „over the top") wzrośnie na świecie z 18 proc. w 2016 roku do aż 42 proc. w 2022 roku, a przychody z takich usług w tym czasie prawie się podwoją i dobiją do 83,4 mld dol.

Około połowy użytkowników płatnej telewizji będzie już wtedy abonować subskrypcyjne VoD.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego