Ofensywa modelowa General Motors

General Motors ogłosił zamiar wypuszczenia w Chinach w tym roku 15 nowych modeli, aby zwiększyć dynamikę sprzedaży na tym największym rynku na świecie

Publikacja: 31.01.2018 11:25

Ofensywa modelowa General Motors

Foto: Bloomberg

Około połowy będzie dotyczyć wersji sportowo-użytkowych i jednobryłowców (minivanów), reszta modeli Cadillaca, prestiżowej marki koncernu. „GM zaakcentuje swą obecność w segmentach o największym popycie: SUV, jedobryłowców i pojazdów luksusowych" — stwierdza komunikat GM.

Koncern i jego miejscowi partnerzy sprzedali w Chinach w 2017 r. 4.04 mln pojazdów, o 4,4 proc. więcej i lepiej od dynamiki całego rynku. Sprzedaż wszystkich samochodów zwiększyła się o 3 proc, do 28,88 mln — według chińskiej organizacji producentów.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Rosną wydatki Kremla na dziecięcą armię Putina
Biznes
Latynosi są w USA potrzebni, ale i tak mają być deportowani
Biznes
Inwestorzy Tesli odetchnęli z ulgą. Musk obiecał bardziej zajmować się firmą niż DOGE
Biznes
Obniżka stóp procentowych w maju? Recepta dla zbrojeniówki i dolar pod presją
Biznes
Ciemne chmury nad amerykańską zbrojeniówką. Wykorzystają to firmy z Europy?