Burza wokół znanej blogerki modowej. Sprzedaje wodę za 34 zł

Jedna z najbardziej znanych i najbogatszych blogerek modowych na świecie, Chiara Ferragni, rozpętała burzę po tym, jak wypuściła na rynek butelkę wody za 34 zł.

Aktualizacja: 13.10.2018 09:11 Publikacja: 12.10.2018 22:02

Burza wokół znanej blogerki modowej. Sprzedaje wodę za 34 zł

Foto: Evianwater, Instagram

ala

Pochodząca z Włoch znana blogerka i projektantka mody z pewnością nie takiej reakcji publiczności oczekiwała, kiedy zdecydowała się na stworzenie własnej marki wody mineralnej. Chiara Ferragni (31 lat) podpisała w tym celu umowę z francuską firmą Evian, należącą do koncernu Danone. Efektem współpracy jest limitowana wersja wody pitnej, sprzedawana w szklanych butelkach z autorskimi ilustracjami i autografem blogerki… za „jedyne” 8 euro, czyli ok. 34,43 zł.

O zadziwiająco drogiej wodzie w błyskawicznym tempie zrobiło się głośno w całych Włoszech. Ferragni wywołała powszechne oburzenie i została szeroko krytykowana nawet przez osoby, które wcześniej pewnie nic o niej nie słyszały. Wiele osób zarzuciło jej hipokryzję i niemoralność, wskazując, że sprzedawana przez nią woda w rzeczywistości niczym nie różni się od swoich znacznie tańszych odpowiedników. Niektórzy internauci postanowili również uświadomić blogerkę, że na południe od Morza Śródziemnego mnóstwo osób cierpi na brak dostępu do wody pitnej, więc jej manewr marketingowy jest w tym kontekście szczególnie niestosowny.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Polska AI podbiła Dolinę Krzemową
Biznes
Polska Moc Biznesu: w centrum uwagi tematy społeczne i bezpieczeństwo
Biznes
Zyski z nielegalnego hazardu w Polsce zasilają francuski budżet? Branża alarmuje
Materiał Promocyjny
Kongres Polska Moc Biznesu 2024: kreowanie przyszłości społeczno-gospodarczej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Domy po 1 euro na Sardynii. Wioska celuje w zawiedzionych wynikami wyborów w USA