Aktualizacja: 23.12.2018 20:43 Publikacja: 23.12.2018 20:09
Foto: AFP
W tym roku wydatki na sponsoring sportowy będą największe w co najmniej siedmiu ostatnich latach. – Nasza ocena wartości rynku sponsoringowego w roku 2018 to ponad 920 mln zł, co oznacza wzrost o około 6 proc. w stosunku do roku 2017. Największy wpływ na ten wzrost miały kontrakty zawarte przez ligę i federację piłkarską – mówi Michał Gradzik, partner zarządzający firmy badawczo-doradczej Sponsoring Insight.
Grupa WB i koreańska Hanwha Aerospace uzgodniły warunki, na jakich ma działać spółka joint venture, która od 202...
Unia Europejska przygotowuje kolejny pakiet sankcji na Rosję, a Hiszpania proponuje przejęcie rosyjskich aktywów...
Duże zwiększenie wydatków i więcej wspólnych zakupów uzbrojenia, stacjonowanie brygady na Litwie czy podtrzymani...
Hiszpania chce, by zamrożone we Wspólnocie rezerwy Banku Rosji posłużyły do sfinansowania obrony Europy przed ro...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
USA wycofują się z ceł na chińską elektronikę, by chronić interesy własnych gigantów. Polska branża usług biznes...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas