- Moją obsesją jest, by ten sojusz wystartował na nowo w 2020 r. — powiedział Jean-Dominique Senard w rozgłośni France Inter. — Jeśli w 2020 r. nie uda się nam zapoczątkować wykorzystywania wszystkiego, co najlepsze z tego sojuszu, to uznam za fiasko wszystko, czego dokonałem wraz z ekipami.
Sojusz mocno dotknięty upadkiem Carlosa Ghosna pod koniec 2018 r. nie jest w stanie osiągnąć ambitnych założeń sprzedaży usuniętego szefa. Nissan uprzedził w maju, że jego roczny bilans będzie najgorszy od 11 lat zwłaszcza z powodu zbyt hojnych rabatów w Stanach. Renault skorygował ostatnio w dół założenia na ten rok. Francuska firma postanowiła zmienić założenia ostatniego planu strategicznego Ghosna (obroty ponad 70 mld euro i marża operacyjna powyżej 7 proc. do 2022 r.) i szuka nowego dyrektora generalnego.