Poczta Polska gotowa do wyborów? Jest na szarym końcu w Europie

Kryteria terminowości i efektywności doręczeń oraz satysfakcji klientów nie pozostawiają złudzeń – Poczta Polska ma kłopot z realizacją spoczywających na niej zadań.

Aktualizacja: 05.05.2020 14:26 Publikacja: 04.05.2020 21:00

Poczta Polska gotowa do wyborów? Jest na szarym końcu w Europie

Foto: AFP

Dostarczanie przesyłek na czas to pięta achillesowa Poczty Polskiej (PP). Z najnowszych statystyk wynika, że ok. 30 proc. listów D+1 (mających trafić do odbiorcy w następny dzień roboczy od nadania) nie dociera na czas. Rodzimy operator na tle innych europejskich poczt wypada fatalnie. Nic dziwnego, że poziom satysfakcji klientów (tzw. wskaźnik NPS) to nie jest kryterium, którym PP lubi się chwalić. Czy listonosze podołają więc wyborom korespondencyjnym?

Pozostało jeszcze 93% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Firmy przedkładają zyski nad klimat
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Biznes
Biznes nie chce naprawiać klimatu. Korporacje nie zamierzają za to płacić
Biznes
Samochody spalinowe już zaczynają drożeć przez nowe limity emisji spalin
Biznes
Nowatorskie firmy znad Wisły rozpychają się za granicą
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego