Johnson&Johnson bez kremów wybielających

Kosmetyki z linii Clean&Clear sprzedawane jako skuteczne środki na przebarwienia skóry nie tylko przestaną być reklamowane, ale w ogóle znikną z półek sklepowych.

Publikacja: 21.06.2020 12:41

Johnson&Johnson bez kremów wybielających

Foto: Adobe Stock

Były szczególnie popularne na Bliskim Wschodzie i w Azji, gdzie kobiety stosowały je jako środek na rozjaśnienie skóry. Wyjątkową popularnością cieszą się nadal w Indiach.

Clean&Clear produkowane były pod marką Neutrogena i sprzedawane na całym świecie, poza Stanami Zjednoczonymi.„Dotarły do nas opinie, że linie produktowe Neutrogena Fine Fairness i Clear Fairness z linii Clean&Clear pomagające w usuwaniu ciemnych plam na skórze mogą być kojarzone z poglądem, że jasna, bądź biała skóra jest lepsza, niż oryginalny kolor skóry naszych klientek. To nigdy nie było naszą intencją. Tylko zdrowa skóra jest piękna" — napisała firma w oświadczeniu. Johnson&Johnson informuje również, że z jego strony internetowej zostaną usunięte wszelkie odesłania do tych linii produktowych, ale nie jest wykluczone, że kosmetyki pozostaną na półkach jeszcze przez jakiś czas.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Aktywa oligarchów trafią do firm i osób w Unii poszkodowanych przez rosyjski reżim
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne