Aktualizacja: 30.06.2020 18:25 Publikacja: 30.06.2020 17:21
Foto: Bloomberg
Jak wynika z rankingu najcenniejszych marek świata BrandZTM Top 100 za rok 2020, opracowanego przez firmy WPP oraz Kantar, wartość marek należących do Top 100 sięgnęła 5 bln dol., czyli poziom zbliżony do rocznego PKB Japonii.
W rankingu wykorzystano dane z wycen, w tym także ceny akcji z kwietnia 2020 r., co pozwoliło na uwzględnienie również skutków pandemii COVID 19. Firmy, które konsekwentnie inwestowały w długoterminowe działania marketingowe i budowanie silnych marek, zdołały przetrwać najgorszy etapu kryzysu w warunkach istniejącej obecnie niepewności. Przed rozpoczęciem globalnej epidemii koronawirusa łączna wartość marek należących do Top100 rankingu BrandZ miała – według przewidywań – wzrosnąć o 9 proc.
Grupa kierowana przez Rafała Brzoskę, mimo słabnącego rynku e-commerce, zanotowała kolejny dobry kwartał. Choć j...
Asseco i włoska firma Aruba zakończyły właśnie testy transgranicznych przesyłek elektronicznych – dowiedziała si...
Niespodziewane zdarzenia mogą sprawić, że potrzebne będzie ci dodatkowe źródło pieniędzy. Jednym ze sposobów na...
Resort obrony podpisał umowę na zakup trzech satelitów radarowych z konsorcjum ICEYE i WZŁ. Pierwszy z nich powi...
Arabia Saudyjska zapowiada inwestycje w USA warte nawet bilion dolarów. Ceny mieszkań w Polsce wyraźnie wyhamowa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas