Aktualizacja: 16.06.2021 17:08 Publikacja: 16.06.2021 14:23
Mercedes-Benz stracił na wartości, ale wciąż jest najdroższą marką Europy
Foto: AdobeStock
Marki motoryzacyjne, pomimo problemów związanych nie tylko z pandemią, pozostają najwyżej wycenianą branżą w tegorocznym rankingu Brand Finance Europe 500 2021. Odpowiadają za 14 proc. wyceny całej 500-tki, która w ciągu minionego roku skurczyła się z 1,96 bilion do 1,76 biliona euro, czyli o jedną dziesiątą. W rezultacie zmniejszył się dystans między Europą, która zajmuje drugie miejsce pod względem wartości 500 swoich najdroższych marek, a Chinami, które szybko doganiają nasz kontynent. Chińska 500. jest już warta 1,65 biliona euro. Liderem pozostają USA, które (dzięki potentatom technologicznym, na czele z Applem) mają 500. wycenianą na 3,4 biliona euro.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas