Pandemia zwiększa znaczenie skutecznego PR-u

Sprawna, rzetelna i skuteczna komunikacja to czasie epidemii koronawirusa kluczowe narzędzie budowania relacji z klientami i pozostałymi interesariuszami firmy. O tym, jak ją prowadzić opowiedzą eksperci public relations podczas webinaru zaplanowanego na piątek, 24 kwietnia.

Aktualizacja: 21.04.2020 11:37 Publikacja: 20.04.2020 00:01

Pandemia zwiększa znaczenie skutecznego PR-u

Foto: Adobe Stock

Jak budować relacje w trakcie pandemii? O czym mówić? Jak dobierać język i ton komunikatów? W jaki sposób i z jaką częstotliwością formułować przekazy? Intensyfikować projekty czy je ograniczać? Co robić, by nie tylko obronić, ale też – długofalowo – wzmocnić pozycję firmy i przygotować ją na nową rzeczywistość? - na te pytania i wiele innych z obszaru zarządzania komunikacją będą odpowiadać w piątek 24 bm eksperci firm członkowskich Związku Firm Public Relations podczas webinarium ZPFR organizowanego pod tytułem „PR-em w kryzys, czyli jak prowadzić komunikację w czasie i po pandemii?”.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Ciemne chmury nad amerykańską zbrojeniówką. Wykorzystają to firmy z Europy?
Biznes
Liczne biznesy Dmitrija Miedwiediewa. Gigantyczna posiadłość ukryta nad Wołgą
Biznes
Zespół Brzoski będzie działał do końca maja. Po 100 dniach zakończy pracę
Biznes
Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta: do KPRM trafiła ocena skutków regulacji
Biznes
Inpost przejmuje brytyjską spółkę. Meloni w Białym Domu oczarowuje Trumpa