Duża zmiana w relacjach sklepów z dostawcami

Epidemia spowodowała, iż sieci handlowe poza programami pomocowymi dla pracowników oraz wsparciem klientów zwróciły się także z inicjatywami ochronnymi dla swoich dostawców.

Publikacja: 29.04.2020 09:00

Sprzedawcy musieli jednocześnie starać się zapewnić maksymalnie bezpieczne zakupy dla klientów oraz

Sprzedawcy musieli jednocześnie starać się zapewnić maksymalnie bezpieczne zakupy dla klientów oraz warunki pracy dla zespołu

Foto: shutterstock

Już od początku marca ze sklepowych półek zaczęła masowo znikać żywność, co sugerowało, że w miarę pojawiania się kolejnych negatywnych informacji sektor powinien liczyć na czas prosperity. Nic bardziej mylnego, ponieważ rekordowy wzrost sprzedaży dotyczył tylko wybranych kategorii, a generalnie kondycja sektora mocno się osłabiła. To efekt choćby znacznych ograniczeń w liczbie klientów mogących jednocześnie robić zakupy, a także dużych zmian w preferencjach zakupowych.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Biznes
Nowe sankcje USA na Rosję. Przejęcie Santandera. Unia kusi naukowców z USA
Biznes
USA daleko do 5 proc. PKB na obronność
Biznes
Budowa fregaty Burza rozpoczęta w Stoczni Wojennej
Biznes
Porozumienie USA–Ukraina. Wyzwanie demograficzne przed nami
Biznes
Poczta Polska staje na nogi? Wyraźna poprawa wyników
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku