Aktualizacja: 27.05.2020 02:00 Publikacja: 27.05.2020 02:00
Po raz czwarty będę miał przyjemność prowadzić finał Innovation. Każda edycja konkursu była inna, ponieważ ciągle pojawiają się innowacje technologiczne i nowe pomysły w komunikacji marketingowej – dostosowujące się do zmieniającego się świata. Tym razem innowacje wymusiła na nas epidemia, więc jak większość zachodniego świata przez ostatnie miesiące spotkamy się w wirtualnym studio. Nie będziemy jednak udawać, że wszystko jest po staremu – wręcz przeciwnie, zapraszamy na nie-galę, czy wręcz anty-galę Innovation. Będzie można robić to, czego zwykle nie można. Bądźcie z nami, pozostając u siebie! – zaprasza gospodarz, Max Cegielski.
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
Amerykański gigant ogłosił plany znacznego zwiększenia swojej obecności w Europie – rozbuduje centra danych, zwi...
USA i Chiny łagodzą ton w wojnie handlowej, Polska powołuje specgrupę ds. innowacji, a Unia Europejska szuka kom...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Hurtownicy światłowodów budowanych ze środków unijnych mają zielone światło od regulatora dla podwyżek cen. To m...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas