Electro World

Mariusz Stolarski – Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu Electro World Polska sp. z

Publikacja: 21.04.2011 12:43

Electro World

Foto: Rzeczpospolita

Electro World działa zarówno w przestrzeni off-line jak i on-line. Dlaczego zdecydowali się Państwo na taki model działalności?

Rynek sprzedaży tradycyjnej i internetowej konkuruje ze sobą. Jest to widoczne zwłaszcza w branży elektroniki użytkowej. W rzeczywistości jedna i druga forma dokonywania zakupów ma swoje wady i zalety. Markety Electro World znajdują się w dużych miastach. Społeczeństwo wielkomiejskie żyje w ciągłym biegu. Nie ma więc czasu sprawdzać cen interesujących ich artykułów. Wygoda naszych klientów jest powodem z którego zdecydowaliśmy się na połączenie tych dwóch kanałów sprzedażowych.

W serwisie internetowym www.electroworld.pl klient znajdzie szeroki asortyment w konkurencyjnych cenach. Połączenie możliwości sprawdzenia cen online z zakupem w tradycyjnym markecie, gdzie klient może zobaczyć interesujący go produkt oraz w razie potrzeby porozmawiać ze sprzedawcą odpowiada wielu kupującym.

W jaki sposób Electro World będzie budował swoją pozycję na rynku?

Wysoka jakość sprzedawanych produktów oraz rozsądne ceny to niewątpliwie mocne strony naszej marki. W Electro World stawiamy również na wysoką jakość obsługi. Nasze podejście do klienta zostało docenione w badaniu poziomu obsługi wśród sieci firm oferujących sprzęt RTV i AGD w Polsce, w którym zajęliśmy I miejsce. Badanie zostało przeprowadzone przez międzynarodową firmę International Service Check (ISC). Oceniano głównie jakość obsługi oraz fachową wiedzę pracowników. Jako najwyżej oceniona sieć zdobyliśmy 88,8% głosów.

To bardzo cenne wyróżnienie, bo przyznane przez osoby, bez których nie moglibyśmy istnieć – naszych Klientów.

Obecnie jesteśmy w trakcie wprowadzania poprawek w naszych salonach. Mamy nadzieję, że dzięki temu komfort robienia zakupów będzie jeszcze większy.

Czy mają Państwo jakieś specjalne plany na przyszłość?

Na początku maja ruszamy z kampanią reklamową. Pomysły powstały we współpracy z agencją Hand Made. Mamy nadzieję pozytywnie zaskoczyć naszych klientów. Skupiamy się na rozwoju poszczególnych salonów więc akcje reklamowe będą obywały się po kolei we wszystkich miastach w których znajdują się nasze salony. Już dzisiaj zapraszamy do Katowic – miasto w którym startuje kampania.

Co klienci najchętniej kupują w Electro World?

Kuchnie w zabudowie

Chłodziarki

Electro World działa zarówno w przestrzeni off-line jak i on-line. Dlaczego zdecydowali się Państwo na taki model działalności?

Rynek sprzedaży tradycyjnej i internetowej konkuruje ze sobą. Jest to widoczne zwłaszcza w branży elektroniki użytkowej. W rzeczywistości jedna i druga forma dokonywania zakupów ma swoje wady i zalety. Markety Electro World znajdują się w dużych miastach. Społeczeństwo wielkomiejskie żyje w ciągłym biegu. Nie ma więc czasu sprawdzać cen interesujących ich artykułów. Wygoda naszych klientów jest powodem z którego zdecydowaliśmy się na połączenie tych dwóch kanałów sprzedażowych.

Biznes
Uczelnie chronią zagranicznych studentów. „Zatrudnijcie adwokata, nie opuszczajcie USA”
Biznes
Chiny zbliżają się do UE. Rekord na GPW. Ukrainie grozi niewypłacalność
Biznes
Unia Europejska nie wycofuje się z ESG
Biznes
Trwa konkurs dziennikarski „Voice Impact Award”
Biznes
Davos w cieniu skandalu. Założyciel forum oskarżany o nadużycia finansowe i etyczne