Spółce z Poznania opłacił się kontrakt ze znanym aktorem

Enea zdobyła tytuł marki najbardziej przyjaznej środowisku w kategorii "Dostawca energii" w ogólnoeuropejskim badaniu European Trusted Brands 2011. Ranking ten tworzy "Reader’s Digest" na podstawie opinii 33 tys. respondentów

Publikacja: 12.05.2011 15:04

Spółce z Poznania opłacił się kontrakt ze znanym aktorem

Foto: Fotorzepa, Raf Rafał Guz

Enea znalazła się w gronie laureatów nagrodzonych certyfikatem w kategorii ekologii, razem z markami takimi jak Toyota, Orlen czy Duracell.

Poznańska grupa energetyczna wyjaśnia, że budowanie społeczeństwa świadomego ekologicznie jest jednym z celów wpisanych w strategię firmy.

Ale co tak naprawdę wpływa na to jak postrzegają ją odbiorcy? W listopadzie 2010 r. firma uruchomiła kampanię reklamową z udziałem znanego aktora - Michała Żebrowskiego. Aktor został medialnym ambasadorem Enei i ma być twarzą promocyjną firmy przez co najmniej dwa lata.

Enea kreuje swój wizerunek jako spółka, która inwestuje w odnawialne źródła energii i inicjuje projekty edukacyjne informujące o możliwościach racjonalnego wykorzystywania energii elektrycznej i sposobach ochrony środowiska. W swoich materiałach Enea przekonuje, że warto żyć w zgodzie z naturą, a taki wybór nie oznacza rezygnacji z dotychczasowego komfortu.

Działania te przynoszą skutek, ponieważ konsumenci uznali Eneę za zieloną, choć tak samo jak większość firm energetycznych w Polsce wytwarza ona ponad 90 proc. energii elektrycznej z węgla, emitując tym samym duże ilości CO

Enea znalazła się w gronie laureatów nagrodzonych certyfikatem w kategorii ekologii, razem z markami takimi jak Toyota, Orlen czy Duracell.

Poznańska grupa energetyczna wyjaśnia, że budowanie społeczeństwa świadomego ekologicznie jest jednym z celów wpisanych w strategię firmy.

Biznes
Jak deregulacja może pomóc firmom? Ich oczekiwania sprawdził PIE
Biznes
Rodzina Trumpa aktywnie inwestuje. Skok cen akcji
Biznes
Chiński inwestor kupił kultową włoską markę Bialetti
Biznes
Groźby Trumpa wobec Chin, problemy polskich firm i niepokojąca siła rubla
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biznes
Ruszyła karuzela nazwisk kandydatów na nowego prezesa UKE