Telewizje mogą odrobić straty z pierwszego półrocza

Szef Grupy Kino Polska TV uważa, że rynek reklamy telewizyjnej w 2020 roku spadnie nieznacznie albo wcale.

Publikacja: 23.08.2020 21:00

Telewizje mogą odrobić straty z pierwszego półrocza

Foto: Adobe Stock

O 20 proc. niższe niż przed rokiem były przychody z reklam Grupy Kino Polska TV, właściciela kanałów telewizyjnych Stopklatka, Zoom i Kino Polska oraz dystrybutora pakietu Filmbox. – W kwietniu, maju i czerwcu mieliśmy luki w blokach reklamowych. Najgorszy był kwiecień, gdy reklamy spadły nawet o niemal 30 proc. Dopiero w czerwcu spadki wyhamowały i zatrzymały się na ok. 3 proc. Odpływ reklamodawców równoważyliśmy wzrostem oglądalności, który w naszym przypadku automatycznie przekłada się na wyższe wpływy z kampanii – mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV.

Pozostało 84% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Gigant doradztwa coraz bliżej ugody wartej 600 mln dol. Miał przyczynić się do epidemii opioidów
KONFLIKTY ZBROJNE
Amerykańskie rakiety nie przyniosą przełomu
Biznes
Foxconn chce inwestować w Polsce. Tajwańska firma szuka okazji
Biznes
Amerykanie reagują na uszkodzenia podmorskich kabli internetowych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Polska AI podbiła Dolinę Krzemową