Rekrutacja wystartowała 12 sierpnia i potrwa trzy tygodnie. Jej celem jest wyłonienie osób, które dołączą do dynamicznego zespołu pełnego prawdziwych entuzjastów piwa – informuje lider rynku piwa, właściciel marek Tyskie, Lech i Żubr.
Czego mogą spodziewać się kandydaci? Proces rekrutacyjny składa się z trzech etapów. Pierwsze polega na przejściu quizu Gra o Bro, umieszczonego na stronie www.beerlovers.pl i na fanpage Beerlovers na Facebooku. Aplikacja w formie gry składa się z kilku rund. Po wypełnieniu danych osobowych każdy gracz buduje postać, której nadaje cechy swojej osobowości. Aplikacja zawiera również pytania otwarte, sprawdzające wiedzę z zakresu social media, umiejętności redaktorskie i kreatywność kandydatów.
W drugim etapie rekrutacji kilkunastu kandydatów wybranych spośród wszystkich zgłoszeń zostanie zaproszonych na warsztat w siedzibie Kompanii Piwowarskiej w Warszawie lub w browarze w Tychach, podczas którego nie tylko będzie rozwiązywać zadania rekrutacyjne, ale również poznawać ciekawostki na temat piwa. Ostatnią fazą będzie rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy najlepiej wypadli w całym procesie rekrutacji.
Troje najlepszych otrzyma propozycję pełnoetatowej pracy w portalu Beerlovers.pl. W październiku dołączy do nich koordynator i dwóch specjalistów ds. interaktywnych.
Portal Beerlovers.pl to miejsce stworzone dla miłośników piwa. Zawartością serwisu będą artykuły dotyczące tego trunku. Na Beerlovers.pl dowiemy się m.in., czym jest piwo i jak powstaje, jakie piwo wybierać na różne okazje, poznamy najciekawsze etykiety na piwnych butelkach i kultowe sceny filmowe z piwem w roli głównej. Użytkownicy będą również mogli dzielić się zdjęciami, tworząc piwną galerię. Na beerloversów czeka także wiele atrakcji w postaci quizów, gier i konkursów, w których będą mogli zbierać punkty i nagrody. Portal docelowo będzie zawierał także bazę najlepszych barów i pubów w całej Polsce – podaje producent Tyskiego.