Aktualizacja: 05.10.2020 18:29 Publikacja: 05.10.2020 18:14
Foto: Bloomberg
Obie firmy chcą, by Brytyjczycy pokrywali dodatkowe 10 proc. kosztów w imporcie pojazdów z W. Brytanii, jakie Unia wprowadzi w razie braku ramowego porozumienia — dodał dziennik bez podania źródła tej informacji. Przedstawiciele obu firm odmówili komentarza, ale Nissan wyraził zaniepokojenie możliwym wpływem twardego brexitu na jego działalność. „Nakłaniamy negocjatorów W. Brytanii i UE do współpracy nad uporządkowanym, zrównoważonym brexitem, który będzie nadal zachęcać do wzajemnie korzystnego handlu" — cytuje Reuter komunikat.
USA i Chiny ogłaszają przełom w wojnie handlowej. Auta elektryczne zyskują popularność w UE i Polsce. Węgry zamr...
MON wnioskuje do Ministerstwa Infrastruktury o dodatkowe pieniądze na inwestycje w linie kolejowe i porty, które...
Były już szef drogówki z rosyjskiego Stawropola dostał 20 lat kolonii karnej o zaostrzonym rygorze za korupcję i...
Zełenski gotów do rozmów z Putinem w Stambule, polska branża meblarska pogrążona w długach, a Polska i Francja p...
Chatboty ze sztuczną inteligencją zmieniają sposób wydobywania informacji z internetu. Zachwiały pozycją najpopu...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas