Polacy nie mają cierpliwości. Jeden błąd może przekreślić firmę

37 proc. chce rezygnować z usług firmy po jej pierwszej wpadce, 54 proc. chce zapłacić więcej za wysoki poziom obsługi.

Aktualizacja: 15.10.2020 15:58 Publikacja: 15.10.2020 15:46

Polacy nie mają cierpliwości. Jeden błąd może przekreślić firmę

Foto: AdobeStock

W efekcie jak wynika z badania SAS już ponad 60 proc. konsumentów chce zapłacić więcej za zakup lub możliwość korzystania z produktów i usług przedsiębiorstw, które zapewniają im wysoką jakość obsługi podczas pandemii.

Ogółem 34 proc. konsumentów w regionie EMEA jest gotowych skorzystać z usług konkurencji już po pierwszym złym doświadczeniu z firmą. W Polsce w tej grupie znalazło się 37 proc. respondentów, z kolei 55 proc. wszystkich badanych zrezygnuje z oferty dostawcy po 2–5 złych doświadczeniach. Ponad 61 proc. zadeklarowało, że zapłaciłoby więcej za wyższy poziom obsługi w czasie pandemii, w tym 54 proc. polskich respondentów.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Gigant doradztwa coraz bliżej ugody wartej 600 mln dol. Miał przyczynić się do epidemii opioidów
KONFLIKTY ZBROJNE
Amerykańskie rakiety nie przyniosą przełomu
Biznes
Foxconn chce inwestować w Polsce. Tajwańska firma szuka okazji
Biznes
Amerykanie reagują na uszkodzenia podmorskich kabli internetowych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Polska AI podbiła Dolinę Krzemową