Kolejny etap to tzw. produkty bancassurance dla klientów Banku Pocztowego i indywidualne polisy ochronne dla klientów PP.
– Mamy już w ręku kluczowe narzędzia, by dołączyć do grona największych dystrybutorów produktów ubezpieczeniowych na polskim rynku – przekonują w państwowej spółce.
Obszar ubezpieczeń w nowoprzyjętej strategii Poczty na lata 2015-2020 jest jednym z kluczowych, pomagających stabilizować przychody grupy.
– Mamy mnóstwo różnych polis na rynku, ale większość z nich nie uwzględnia specyfiki zawodów w Poczcie. Dlatego pierwsze produkty w ramach ubezpieczeń życiowych zbudowaliśmy dla naszych pracowników i ich rodzin – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu PP.
Celem Towarzystwa jest wzrost sprzedaży PP w obszarze usług finansowych. Oferta ubezpieczeń życiowych będzie sprzedawana przy wykorzystaniu placówek pocztowych i listonoszy.