Poczta wchodzi w ubezpieczenia na życie

Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie w kwietniu wystawi pierwsze polisy. Na początku będą to ubezpieczenia grupowe dla ok. 80 tys. pracowników Grupy Poczty Polskiej (PP).

Publikacja: 02.04.2015 11:30

Kolejny etap to tzw. produkty bancassurance dla klientów Banku Pocztowego i indywidualne polisy ochronne dla klientów PP.

– Mamy już w ręku kluczowe narzędzia, by dołączyć do grona największych dystrybutorów produktów ubezpieczeniowych na polskim rynku – przekonują w państwowej spółce.

Obszar ubezpieczeń w nowoprzyjętej strategii Poczty na lata 2015-2020 jest jednym z kluczowych, pomagających stabilizować przychody grupy.

– Mamy mnóstwo różnych polis na rynku, ale większość z nich nie uwzględnia specyfiki zawodów w Poczcie. Dlatego pierwsze produkty w ramach ubezpieczeń życiowych zbudowaliśmy dla naszych pracowników i ich rodzin – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu PP.

Celem Towarzystwa jest wzrost sprzedaży PP w obszarze usług finansowych. Oferta ubezpieczeń życiowych będzie sprzedawana przy wykorzystaniu placówek pocztowych i listonoszy.

– Daje to Pocztowemu TUnŻ unikalną przewagę konkurencyjną i możliwość dotarcia do klientów, którzy obecnie nie korzystają z ubezpieczenia na życie. Zbudowanie silnych ubezpieczeń na życie wpłynie na zwiększenie wartości naszej grupy. Chcemy dołączyć do grona największych sprzedawców ubezpieczeń na polskim rynku – podkreśla Janusz Wojtas.

Po wprowadzeniu do oferty grupowych ubezpieczeń na życie, Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie zaoferuje wszystkim klientom Poczty Polskiej kompleksową paletę indywidualnych polis ochronnych. Znajdą się wśród nich m.in. ubezpieczenia na życie kredytobiorców oferowane klientom Banku Pocztowego, ubezpieczenia na życie terminowe oferowane klientom Poczty, ubezpieczenia na życie i dożycie dla klientów PP i Banku Pocztowego. Sprzedażą polis zajmie się 8, 5 tys. pracowników.

Artur Olech, prezes Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie, pełniący jednocześnie obowiązki Prezesa Pocztowego TUW, wylicza, że PP już dziś oferuje klientom pod nazwą „Ubezpieczenia Pocztowe" szeroki zakres ubezpieczeń majątkowych. Jest wśród nich pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych - obejmujący m.in. OC, Autocasco, Assistance i Ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (we współpracy z Ergo Hestia).

Biznes
Zwrot w wojnie handlowej Trumpa z Chinami. Ukraina odrzuca propozycje USA
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Materiał Partnera
AI w firmie to wyzwanie dla pracowników i pracodawców
Biznes
Rosną wydatki Kremla na dziecięcą armię Putina
Biznes
Latynosi są w USA potrzebni, ale i tak mają być deportowani
Biznes
Inwestorzy Tesli odetchnęli z ulgą. Musk obiecał bardziej zajmować się firmą niż DOGE