Aktualizacja: 13.05.2015 16:00 Publikacja: 13.05.2015 16:00
Foto: Bloomberg
Fakt, że aut pod wynajem przybywa wynika z jednej strony z rosnącego zainteresowania małych i średnich firm taka formą pozyskania pojazdu. Aż 77 proc. firm sektora MŚP deklaruje znajomość wynajmu długoterminowego i dostrzega w nim wymiernie korzyści.
Bartosz Olejnik z Carefleet tłumaczy, że przedsiębiorcy po prostu przekonują się do tej formy korzystania z pojazdów. Z drugiej strony jest to efekt stabilnego rozwoju gospodarczego Polski i dobrej sytuacji przedsiębiorstw. Mamy tu niewątpliwie do czynienia z kontynuacją bardzo pozytywnego trendu w branży CFM w 2014, w którym to roku dynamika rozwoju wynajmu długoterminowego aut wynosiła ok. 10-12 proc. wg PZWiLP.
Jest środa, 11 grudnia, a w dzisiejszym odcinku „Twój Biznes” Bartłomiej Kawałek omawia najważniejsze wydarzenia gospodarcze.
Nie jest prawdą, że sąd zablokował mój majątek - zapewnił w oświadczeniu założyciel Polsatu. Potwierdza, że do rad jego fundacji wszedł kurator wskazany przez sąd w Liechtensteinie. Decyzje podjęte przy jego udziale są dla biznesmena korzystne.
Liderzy wyznaczający trendy w komunikacji marketingowej nagrodzeni! Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat docenia działania wyróżniających się strategów marketingu w Polsce. Wśród grona laureatów znajdują się znane i szanowane nazwiska oraz wschodzące gwiazdy sceny marketingowej. W dniu 4 grudnia 2024 w Warszawie podczas uroczystej gali w Hotelu Renaissance poznaliśmu laureatów Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024.
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication. Nagrodę Redakcji RP.pl otrzymał w tym roku projekt Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” autorstwa 180heartbeats + JUNG v MATT oraz monday comms.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Jest wtorek, 10 grudnia, a w dzisiejszym odcinku „Twój Biznes” Bartłomiej Kawałek omawia kluczowe wydarzenia gospodarcze.
Listopad był szesnastym miesiącem spadków rejestracji przyczep i naczep. Na horyzoncie nie widać żadnych śladów poprawy.
Od stycznia do października 2024 roku kupiono w Polsce 11 051 egzemplarzy hybrydowej Toyoty C-HR. Nowy model stał się zdecydowanym liderem segmentu, a klienci chętnie decydują się na auta w wyższych wersjach wyposażenia.
O wsparcie z programu Mój elektryk 2.0 będą mogły ubiegać się wyłącznie osoby fizyczne oraz osoby fizyczne wykonujące jednoosobową działalność gospodarczą. Zdaniem Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców jest to rozwiązanie dyskryminujące, np. spółki z o.o.
Spowolnienie gospodarcze w Europie doprowadziło do zastoju w transporcie drogowym. Sprzedaż samochodów ciężarowych gwałtownie spada.
Po raz pierwszy w niemal stuletniej historii współpracy Watykanu z Mercedesem, nowy papamobile będzie samochodem elektrycznym. Powstał na bazie modelu G 580 z technologią EQ.
Subsydia do samochodów elektrycznych mają na celu stymulowanie rynku, który w przypadku Polski, nadal jest na początkowej fazie rozwoju. Dotychczasowe działania ze strony państwa przynosiły wymierne korzyści. Jednak nowa propozycja programu dopłat nie ma nic wspólnego z przemyślaną koncepcją.
Chińska linia lotnicza JuneYao wprowadza na rynek własny samochód elektryczny – JuneYao Air. Sensacją jest nie tylko hojna gwarancja na akumulator, ale i inne dodatki.
Energochłonne w produkcji elektryczne naczepy są, podobnie jak e-ciężarówki, usilnie promowane przez unijne regulacje. Konsumenci nie są gotowi na wzrost cen transportu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas