PR idzie w doradztwo

Branża public relations mocniej stawia na zintegrowaną komunikację.

Publikacja: 28.06.2015 22:00

Ranking ZFPR wykazuje ożywienie w branży PR, która coraz mocniej stawia na konsulting i zintegrowaną

Ranking ZFPR wykazuje ożywienie w branży PR, która coraz mocniej stawia na konsulting i zintegrowaną komunikację.

Foto: Flickr

– Klienci coraz częściej oczekują od agencji pomysłu na zintegrowaną komunikację, na strategię działań w różnych kanałach komunikacji – twierdzi Norbert Ofmański, prezes Związku Firm PR. Bardziej zaawansowane usługi wpływają na wzrost efektywności w branży PR – mierzony wartością honorariów (czyli fee income) w przeliczeniu na konsultanta.

Rosną przychody

Pozostało 89% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Hybrydy
Skoda Kodiaq. Co musisz wiedzieć o technologii PHEV?
Materiał Promocyjny
Firmy same narażają się na cyberataki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek pracy pod wpływem AI. Co nas czeka?
Biznes
Ukraińska zbrojeniówka zaraz wystrzeli. W czasie wojny zdołano zbudować potęgę
Biznes
Jak nie kupiliśmy amunicji u Niemca, czyli… fabryki w Polsce, głupcze
Materiał Promocyjny
Grupa Volkswagen nie zwalnia. 30 nowości to dopiero początek.
Biznes
Europejskie armie pojadą leopardami. Polska kupuje inne czołgi