Salon samochodowy we Frankfurcie

Europa stała się dla branży najbardziej przewidywalna.

Aktualizacja: 15.09.2015 00:38 Publikacja: 14.09.2015 22:00

Hybrydowy Mitsubishi Outlander ma spalać 1,1 litra na 100 km

Foto: materiały prasowe

Dlatego właśnie lokalne (choć ważne, bo odbywające się w Niemczech), frankfurckie targi samochodowe nagle nabrały globalnego wymiaru. Kolejne koncerny zapewniają, że to z Europy przyjdzie wzrost. A wraz z nim i zyski.

W Chinach jest spowolnienie, rynek amerykański to wielka niewiadoma. O Europie wiadomo chociaż, że sprzedaż będzie rosła. Coraz więcej modeli aut jest „krojonych" pod europejski gust i widać to nie tylko po wysypie SUV-ów, które pokochali Europejczycy, ale przede wszystkim po spadających wskaźnikach emisji CO2. Auta z napędem hybrydowym będą teraz przebojem na Starym Kontynencie i nikomu nie przeszkadza, że kosztują więcej niż z napędem tradycyjnym.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Biznes
Zmarł duchowy przywódca izmailitów, miliarder i filantrop Aga Chan IV
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Biznes
KE zapowiada deregulację, Chiny odpowiadają cłami odwetowymi, a Polska poza europejskim modelem AI
Biznes
GPW: Spółki z sektora medycznego pod lupą
Biznes
Wojna celna Trumpa zawieszona, przemysł w Europie się stabilizuje, a Wielka Brytania chce resetu z UE
Biznes
Sądne dni w sporze o imperium Zygmunta Solorza